For alle fotointeresserede
  Om Slagelse fotoklub
Om fotoklubben
Slagelse fotoklub(CVR: 33811241) har hjemsted i Slagelse Kommun
Slagelse fotoklub er en fotoklub for alle.
Nørd eller nybegynder - der er plads til dig.
Vi har fotografer på alle nivauer så hold dig ikke tilbage

Formål
Det er klubbens formål, at være et fællesskab for alle med interesse for fotografering, som er bosiddende i og omkring Slagelse Kommune, samt at fremme medlemmernes evner og interesse for fotografering.
Endvidere er det klubbens formål, at dele erfaringer og gode råd medlemmerne iblandt, samt at udvikle medlemmernes fotografiske færdigheder.

Formålet søges opnået ved:
  • at samle fotointeresserede i et fællesskab.
  • at afholde faste klubmøder.
  • at gennemføre undervisning, med både interne og eksterne undervisere.
  • at afholde workshops.
  • at afholde foredrag.
  • at gennemføre fælles fototure.
  • at gennemføre fotokonkurrencer og fotoudstillinger.
  • at stille diverse udstyr og lokaler til rådighed for medlemmerne, i det omfang klubben måtte råde over dette.
  • at tilbyde socialt samvær medlemmerne iblandt.

Klubaftner
Klubben mødes hver anden torsdag kl. 19.00 i 'Spar Nord Arena Slagelse' konferencelokale i kælderen.

Programmet fastlægges af medlemmerne, og der tilstræbes en balance mellem mere generelle emnerne (spændende gæsteforedrag, debatter, billedanalyse, konstruktiv kritik af medlemmers egne billeder m.m.) og tekniske emner for både begyndere og viderekomne (kamerateknik, billedbehandling, udskrivning af billeder, udstillingsteknik m.m.).

De tekniske aftner kan være en god hjælp for nye medlemmer til at komme i gang med fotografering eller få hjælp på udvalgte områder.

Klubaftnerne giver desuden også muligheder for diskussioner og en god snak mellem medlemmerne, hvor nye og mindre erfarne medlemmer mere direkte kan blive hjulpet af klubbens mere erfarne medlemmer.
Bliv medlem / kontingent
Vil du gerne være medlem eller høre mere om klubben, er du velkommen til at møde op på en klubaften.
Ønsker du medlemskab udfyld nedestående formular

Et medlemskab af Slagelse fotoklub koster 150kr årligt.
Betaling sker senest udgangen af februar måned eller ved nyt medlemskab på konto 1551-0011332447.

Betalt kontingent refunderes ikke ved udmeldelse af klubben.

Tilmeldings formular
Navn: